Hej :)

Fan det blir inte så mycke blogga nu för tiden, jag har annat för mig. Igår så åkte jag tess och camilla till någon "fest", fast vi ville dra på en gång typ. Berka var där och tatuera i allafall så vi stannade och kolla lite på det och  pratade med honom. Sen kom en kompis och hämta oss. Haha vi hade börjar gått hem, fast åt helt fel håll. Men det är ju typiskt mig i allafall eftersom mitt lokalsinne är som bortblåst.

Justja, när vi åkte dit så mötte vi polisen på vägen. Dom tog ur alla ur bilen, slet bokstavligt talat ur alla saker och kolla igenom allt. Kolla våra kläder, väskor mm. Och knäppt kort på oss, haha! Men det kanske inte var så konstigt..jaja :)

Vaknade imorse av att tess peta på mig och sa: du vet att du börjar om en kvart va? Fan då, men tess åkte och jobba istället för mig, hur snäll som helst. Jag hade ju en famn jag inte ville slita mig ifrån (A) hihi :) Idag har vi bara kollat på fotboll och ätit spicy. Diskat och fixat till lite här hemma också. Tess kom precis hem, vet inte vad som händer ikväll.

Nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen, så vi hörs väl antingen senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!