hey där

Igår blev det inte mycke uppdatering. Efter jobbet åkte i allafall jag och Mills hem till mig. fixa oss lite och sen kom bejb hit och så åkte vi med han och hans kompis till stan. Dom drog hem till N och spela tv-spel och drack öl medans jag och mills gick till gränden och tog en latte :) Sen gick vi tillbaka dit efter två timmar och ägde skiten ur dom på fifa10.. eller aa vi vann kanske inte, men vi gjorde vårt bästa :) Sen kom Tess och hämta oss, körde hem mills och jag och snyggingen gick och la oss på en gång. Så mycke enklare att somna i hans famn, helt otroligt. Och att vakna mitt i natten och börja kramas och få en puss i pannan, den känslan går inte att beskriva med ord.

Idag har jag kollat på Andra Avenyn och degat i soffan :) Hoppas på att han kommer idag också, antingen före eller efter den där hockeyn haha :)

ush är så känslig haha
lyssna och läs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!