kors i taket, tid att andas två sek.

Tjena

Jobbet igår gick bra. Jobbade från 9 till halv 2 ungefär. Det var smockat här. 150 pers ungefär. Servera först, sen stod jag och Tess i baren. När jag hade vart hemma en timme ungefär kom sötis hem till mig. Kändes så skönt att somna intill honom igen. Saknat att få pussar i nacken mitt i natten! Och framför allt vakna bredvid honom :) Imorse skulle jag upp till jobbet till klockan nio, inte lika kul ;/, Lyckades på något konstigt sätt få upp en bakfull snygging ändå så kramades med honom tills det var dax att dra.

Klockan 18.oo börjar folket droppa in. Bla. New yorker ska äta hos oss idag. Fast idag är det "bit av en kaka", bara 50 pers ungefär. Och det är jag skapligt glad över. Då kommer man inte hem allt för sent. Bejbi sover hos mig inatt igen!

Vi kanske inte hörs något mer idag. Jobbar imorgon också. C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!