lite kul, kanske?

LITE kul att sveriges största bloggare, kissie med andra ord ligger som 17 plats på min stalkerlista på fejjan. Dom här 20 är alltså dom som kollar in min facebook mest, haha..

Och så var det någon (såklart anonym) som kommenterade och fråga om jag kunde förklara hur man kodar ihop ett sånt där litet bildspel jag har högst upp på min blogg. Och självklart kan jag göra det :) Men inte nu för det är sovdax. Kanske imorgon :) Men klart jag ska förklara så gott det går genom datorn haha.


Kommentarer
Postat av: jeanette

haha konstigt att jag ligger såpass långt upp :P inget elakt men kollar nästan aldrig din facebook lr någon annans :P hehe yeye pussar

2009-11-18 @ 11:59:54
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!