med ena foten utanför

Hej hopp :) Läget? Bra med mig iaf förutom att jag har magknip. Men det går säkert över det också haha. Tja.. vad ska man säga? Igår så va jag med Mills :) Sen kom en snygging hit så åkte vi till restaurangen och hälsa på först sen vidare till Sura och lämna mills först sen hem till hans föräldrar. Satt mest och pratade med hans mamma medans han sprang runt. Sagt det förut men kan säga det igen. Hur söt och snäll som helst. Brukar vara lite blygis sådär men vi pratade på om allt mellan himmel och jord och det känns väl bra :) Och såklart fick man sig ett par regäla skratt när man satt och snacka med hans pappa också haha. Jaja, sen åkte vi hem till hans kusse och satt och prata lite där medans dom fixa sig lite. Och så drog vi till skybar. Blev bara en cider men dom andra fick i sig lite iaf! Kände mig lite som en outsider haha skämt å sido men dom är så trevliga allhoppa. Efter det åkte vi två hem till mig. Gick och la oss typ på en gång. Och idag har vi vart soffpotatisar,  ätit bk och godis. Men tänk att en dag som denna kan bli så bra med rätt sällskap :) Nu har han precis åkt hem, lite tråkit men det är bra att sakna, right? :)

Imorgon blir det jobb 10 till ?, ingen aning faktiskt. Efter det blir det en solning och efter det blir det antingen en sjuhelvettes långprommenad eller kanske en springtur? ha-ha-ha.. tar nog tillbaks det där om att springa efter mina första tjugo meter imorgon, men värt att ge det ett försök ;) Måste ta tag i "träningen", om nu ut och gå räknas som det. Men alltid är det något.

Vi hörs nog inte förräns imorgon :) tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!