sovgott!

Nej hörrni, tror det skulle vara skönare att sova och komma bort från verkligheten ett tag. Det som finns i mina drömmar kan ingen ta ifrån mig :) Eller först ska jag ta en dusch, smörja in mig så jag bli baby len och måla naglarna. Men sen ska jag lägga mig och gosa ner i mitt täcke. Det luktar gott och jag funderar på att aldrig tvätta det igen, hum..  Sitter och knaprar lite "tack för att du visar leg"-tabletter nu, gott ;P

sovgott!

Lät du henne komma närmre
Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!