sprallig!



Den här bilden är från igår, men jag känner mig så sprallig. Svårt att sitta still haha. Jag börjar jobba om en timme, sjukt drygt. Jag tänkte ju ta bussen till jobbet nu klockan nio men jag betalar häldre Tess 30kr för att få skjuts, haha. Hon kom hem för någon timme sen med sveriges största smile på läpparna :) Glad för hennes skull! Ska inte gå in på detaljer, men så kul när man ser att hon är glad ju! Jag har precis tagit en kopp kaffe och ligger och kollar på Vakna på The Voice :)

Kom på att jag ska ju faktiskt träffa Camilla idag och vi ska på hemligt uppdrag ;) Sen ska jag tvinga med henne till gränden på en latte eller något. Jag bjuder! (om du läser detta haha). Kom just och tänka på tiden när Lars Winnerbäck var det enda man lyssnade på, eller det enda jag lyssnade på kanske man ska säga :) Och här är favorit låten!




Den vackraste stunden i livet var den när du kom och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna

O jag somnade den natten i tron på att allt var en del i en kärlekshistoria
men det visa' sig dagen därpå att jag hade gjort fel
när jag gav dig en gloria
Och den stund som jag kände som nära var blott alvedon
och dom himmelska ben som jag ville förtära dom gick där ifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!