toodeloo

Hejsan svejsan! Gick upp för ett tag sen, det var skönt med en sovmorgon. Kunde inte somna igår, låg och vred på mig i en timme typ. Men jag somnade tydligen :) Nu ligger jag i soffan och lyssnar på min absoluta favorit låt. När den kommer på jobbet så blir jag en helt annan människa. Det går typ som ett lyckorus i kroppen, det är en skön känsla! Så nu går den på reapet här hemma, i allafall när jag är ensam hemma haha.

Jag har lite planer för eftermiddagen, fårse hur det slutar. Nu ska jag i allafall ta en durre och fräscha till mig lite :) After all så är jag på rätt bra humör idag faktiskt, knepigt.

The song ;)


I used to rule the world
Seas would rise when I gave the word
Now in the morning I sleep alone
Sweep the streets I used to own

I used to roll the dice
Feel the fear in my enemy's eyes
Listen as the crowd would sing:
"Now the old king is dead! Long live the king!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!