utvilad och glad!

Nu har jag sovit alldeles för mycke och usch vad skönt det var :) Igår åkte D hem vid halv 4 typ och då kan jag säger att det var svårt att släppa honom. Med tanke på att vi inte vet när vi kan ses igen. Pappa kom och hämta mig runt halv 5 så körde han mig och broshan till Sala. Åt middag hemma hos mormor och efter det somna jag i hennes soffa. Sen drog jag och mamma till affären och köpte lite saker och så pekade jag på chokladjulkalandrarna och sa: "sådär lite kostade dom inte när vi var små". Då sa mamma: "Johoddu men ni ska få varsin nu så är ni glada varje dag fram till julafton". Så nu har jag en kalender också haha. Sen gick vi hem, jag tänkte bada och massa saker men somnade halv 8. Vaknade nu halv 12. Då är man trött.

Nu ska jag bada och fixa mig. Sen ringa mormor, vi ska på stan och shoppa lite! Saknat henne. Sen funderar jag på om jag ska färga min utväxt idag eller om jag ska göra det efter jul. Och om jag orkar ska jag ockå gå och sola. jaja,  hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!