vakna på fel sida?

Efter sötnos ringt och sagt godnatt igår så la jag mig i soffan med hans stora tröja (som luktar honom) och åt geisha ur en hjärtformad låda. Som han med stor h köpte med sig från kryssingen. Kollade på Oth och bölade. Kul att man grät tills man somna och vaknade på precis samma sätt. Orkar inte. Efter alla om och men försökte jag somna om och då börjar grannen borre i väggen. När jag gör ett till försök får jag sms. Nu när ja har gått upp är det varken någon som borrar eller sms:ar. Äsch, är väl lika bra att jag kom upp. Ska kolla på något avsnitt av oth och sen slänga mig i en dusch. Tror bejb skulle ringa alldeles strax också.

Ska möta upp Camilla på stan runt två så ska vi kolla runt och göra lite stufs, sen kommer D och hämtar mig vid 4 ungefär så ville han till Ikea så det blir det nog och sen hem till hans föräldrar :)

halla at u


Kommentarer
Postat av: Anonym

börja ta mer bilder :)

2009-11-26 @ 07:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!