youalwaysmakemesmile

Vilken rehab dag. Solat, klippt ner mina Alldeles för långa naglar Några millimeter och målat dom, färgat / noppat ögonbrynen, Lagt en hårinpackning, rakat benen, smörjt in mig med Dove. Behövdes efter Många dagars Hars arbete Som Inte är slampa på länge. Idag var väl min första och sista lediga dag Innan julafton typ. Om jag får Någon ledig dag till blir jag glad. Men imorgon är det jobb igen. Från torsdag blir det för jävliga dagar till söndag. Men det är bara Att gilla läget:)

Bebbi ringde för ett par timmar sen, så skönt att höra hans röst:) Den gör en Hur glad som helst. Efter jobbet imorgon (om jag Hinner) så ska jag åka hem till Honom så jag får pussa lite på Honom. Senare i veckan blire lite tajt lixom: (Men han hade goda nyheter också, han har ingen jour nästa vecka: ')

Nu ska jag kolla på paradis och sen ska jag försöka Lägga mig i skaplig tid.
pusspåallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!