zombiii

Helt seriöst vet jag inte om jag har sovit någonting inatt. Jag kan i allafall inte sovit mycke, ändå är jag så sjukt pigg. Sitter här och käkar macka lixom, hur många gånger per år händer det att jag får i mig frukost? Tycker bara så synd om bejbi, om jag tycker det är trångt och dela soffa, vad tycker då han? aw haha. Hade svårt att somna men jag brydde mig inte så mycke. Att ligga sked med honom och känna hans armar runt mig och hans andetag i min nacke är bättre än att sova :)

Jag börjar klockan tio, så jag har gott om tid på mig. Det är jag och Johan som jobbar idag, toppen. Sitter och kollar runt här i varagsrummet. Har fortfarande inte hört något "åh vad fin du har gjort" men men, kanske inte uppskattades :) Whatever nu blire en dusch sen lite fix och sen vidare till work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!