angel

Hej :) Jag ville inte och orkade inte skriva igår. Helt fucking slut var jag. + att det var en sötnos här som jag ville umgås med :) Jag gick i allafall till jobbet till tio och då var han här med Tess, tur att inte hon också jobba. Sen drog Tess till jobbet och då kom jag hem så har jag bara umgåtts med honom. Båda var helt döda så vi sov lite, kolla film, sov lite osv haha (A). Sen kom camilla och joina oss. Då kolla vi lite mer på tv haha. Och kramades, hihi. Vi skjutsade hem honom typ 12 på natten, stackarn började jobba 6 haha. Det tog väl 40 minuter fram och tillbaka och efter det drog jag och T till donken och åt mat.

Idag så ska jag jobba. Ska till banken först och föra över lite pengar hit och dit haha :) Jag är så sjukt otaggad till ikväll. Ja kommer nog vara hemma idag, det känns som det. Jag orkar inte hänga på silk en dag till.. alltså, man tröttnar. Iof kan man gå någon annanstans med nu äre så att Jessica har hyrt silk idag och ska ha 18 års fest. Det är enbart därför jag ska överväga om jag ska gå eller inte. Skulle vara så sjukt skönt att bara laga mat, äta godis och chips och titta på tv. Ska kolla var Camilla tycker haha :D Städa och tvätta behöver jag också göra.. jaja.

det är den här känslan som jag letat efter så länge..


Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en toppen lördag! :)

2009-10-31 @ 10:48:58
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!