bebis


Jag och världens gulligaste lilla kamphund, tyson :) Berkas (han som tatuerar) hund. Var livrädd i början men sen ville han gosa hela tiden så man kunde inte låta bli att älska honom haha :) Så hoppade han upp i mitt knä när Tess tatuerade sig, urgullig!

Tess tatuering blev i allfall hur fin som helst. Och hon är supernöjd. Ser ut som ett barn på julafton haha! Han började tatuera runt 11, så det blev skapligt sent. Därför tatuerade inte jag mig. Men jag vet precis vad jag ska ha nu och på måndag gaddar jag mig, om jag inte bangar haha.. Nej men jag vågar :) Efter det satt vi med typ 7 boys från Sura och kollade på när dom spelade poker. Halv 4 satt vi i bilen påväg hem. För mig gjorde det inte speciellt mycke, det var kul och vi hade trevligt sällskap. Tess därimot ska upp och jobba imorgon.. ha-ha-ha-ha! Själv ska jag sova och städa. Inte mig emot! haha :)

Imorgon kväll kanske det blir poker med grabbarna igen, vi funderar på saken :) Nej nu blire en cigg sen sovdax :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!