do you enjoy hurtin me?

Hej :) FYFAN vad trött jag är. Lyckades komma upp kvart i nio och jag börjar halv 10 så måste väl snart pysa. Eller aa, jag är alltid typ 10 minuter för tidig så ska inte stressa. I allafall så kunde jag verkligen inte somna igår, låg bara och skaka och hjärtat kändes bokstavligt talat krossat. Men som sagt, det är bara vända på bladet och move on lixom. Before I fall any deeper? Äsh, som sagt sånna som du är inte ens värda att få vara i tankarna.

Nej nu ska jag till jobbet och längtar tills therese kommer in så jag kan prata av mig. Hon säger så kloka saker hela tiden haha. Men hon är ju 23 och har varit med i svängarna ett tag ;) Men efter allt jag berättat för henne är hon så jävla arg så hon skulle kunna döda haha! Jaja.

Ikväll ska jag försöka ha så jävla kul :) Med camilla och massa andra. Umgås med folk som gör än glad. Och vissa gör än verkligen sådär pirrigt, lyckligt, glad :)

ne.. måste kila
tooodles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!