Flyttat hemmifrån!

Då bor man inte hemma längre då! Nu har lilla jag flyttat hemmifrån. Blandade känslor kan jag säga. Både tårar och skratt om jag ska vara helt ärlig. Shit alltså jag trodde inte det skulle kännas såhär. Trodde nog bara att det skulle vara skönt men när man flyttade ut sista kartongen och insåg att, a nu flyttar jag, då kom tårarna. Man ville väl lixom egentligen att man skulle flytta ut pågrund av att man kände sig för stor, mogen, kände att man hade råd och allmänt redo för att göra det än pågrund av andra saker men det är som det är och det här kommer bli skitbra! Självklart flyttar jag för att jag vill också, så illa är det inte! :) Så nu ska man betala hyra och mat själv.... asgarvar bara jag tänker på det. Men det ska nog gå! Pappa såg lite ledssen ut när jag åkte faktiskt, han trodde nog aldrig att det verkligen skulle hända. Men nu ska vi inte överdriva, dom sjunger nog inte "ain't no sunshine when she's gone" om kvällarna nu men aa, lite sad äre ju. Och skönt att man bor två, det är jag och Tess. Min arbetskamrat på restaurangen :) Hon är 23 så hon får lixom hjälpa mig med alla vuxen stuffs som jag inte har en aning om hur man hanterar.

Camilla kom till mitt jobb vid halv 5 kanke och var kvar tills jag slutade klockan 19.30. Då kom Tess och hämta oss så drog vi hem till mig och packa. Och det enda jag har i mitt rum är typ kläder. Så det blev drygt 8 kartonger kläder. Och en klädstång haha! Men det orkar jag fan inte fixa nu. Sen när vi hade flyttat allt till malmeberg drog vi och åt på donken :) Sen skjutsade vi hem milla och drog vidare till hällas parkering och jag övningskörde! Haha. Så nu ska therse börja övningsköra med mig, hon måste bara ta kursen först :) Och nu sitter vi med varsin laptop i knät i varsin soffa med en inflyttningsdrink i handen (Y). Man får det, vi är lediga imorgon båda två! :)

Nej, vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: jeanette

hehe välkommen till de förjävliga men bra vuxen livet :P hyra is a pain in the as

2009-10-16 @ 00:58:59
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Thilda

man måste vara 24 år och haft körkort i minst 5 år för att få bli handledare :P så ni vet :) (men det vet ni säkert redan, haha!)

2009-10-16 @ 15:23:18
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!