Godmorgon :)

Hej på er! Fan, jag kom inte upp förrän nu men det gick fan inte. Nu ska jag alldeles strax sätta igång med att städa. Tess sa att jag skulle vänta till hon kom hem men jag lovar att då kommer vi bara dröja ut på det och så kommer det förmodligen aldrig hända haha.

Vet inte riktigt vad som händer senare idag men vi får la se helt enkelt, jag ska kolla lite på tatueringen jag har och se om jag ångrat mig över natten eller om jag fortfarande är lika kär. Nej, jag har inte så mycke att skriva för tillfället :)

Nu blire muuusic på högsta volym, en cigg, sen städa! Det ska skiiina! Det ska se magiskt ut. Kanske ska gå och våldgästa robban lite senare och lämna lite kläder. Mjaa.. kanske :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!