godmorgon :)

Fan vad glad jag är :) Vi hade så himla roligt igår med Dan och Robert :) Fan vad vi skrattade när vi körde det där spelet. Camilla - Den oranga frukten (förklarar för dan). Dan - Papaya? Alla - Asgarvar. Inte appelsin då? ;) Ah, det blev många roliga missar osv, men det är svårt att återberätta så det låter kul.

Camilla och jag vaknade i allafall runt 1 och vi har bara degat tills nu. Jag har inte pratat så mycke eftersom jag har så sjukt dåligt morgonhumör. Nu vet jag inte om hon är påväg hem eller vad hon är, tror hennes pappa ringde nyss iaf. Det blir i allafall ingen film idag, tar det i veckan istället :)

Ska fråga pappa om Tess kan ta med matlådor till oss från restaurangen så slipper vi laga mat ikväll. Och det är så bra program på tv idag! Jaja, tess kommer hem efter hon slutat jobba. Fårse vad som händer idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!