hot


ingen som missat dom här fab klackarna va? tänkte väl det.

Är party sugen! Inte sugen på att krogen, utan en fet fest. Med okända ansikten. Fast sånna hittar man inte vässan. Man känner igen alla typ. Men nästa löning om jag och tess får ledigt blir det till att clubba i sthlm! Vi har sovplats, sällskap och pengar så allt hänger på att vi får ledigt. Just nu är det ingen denna helg så den som bokar in något då styper jag :) Vi ska dessutom gå med ett gäng dörrvakter och står dom i kö? Nej den går förbi kön. Precis som det ska vara, det gillar vi! Kommer vi in överallt då? Ja det gör vi. Softination. Camilla ska haka fo shizzle!

Haha, höll på att sätta omeletten i halsen idag. Mormor frågade om jag skulle ha en cigg? Visst, hon vet att jag röker men att hon skulle bjuda på cigg trodde jag aldrig. Haha söt. Jahajja, nej nu ska jag ta ett bad tror jag, smell solarium. Börjar klockan 11 imorgon så mormor skjutsar mig till jobbet imorgon vid tio så vi hinner hem och lämna mina kassar med kläder :) Är så sugen på att klä upp mig. Eller ja, lägga ner tid på en fin outfit iaf. Har blivit dåligt med sånt på sistonde. Inte så lockande att klä upp sig en kvart innan jobbet och när man kommer dit byta till servetriskläder. Nääää..

HAHA, förresten. Kollade på bonde söker fru idag och fyfan vad jag garvade. Vilket jävla miffo som är med där alltså. Han kan inte ens prata? Han satt och glodde på dom som han skulle "dejta" och sa att han inte tycker om att prata och att han lätt kan vara tyst i 5 minuter. Alltså dom minuterna han skulle snacka med tjejjerna för att lära känna dom. Omg. Jaja, mamma och jag fick oss ett gott skratt iaf.

sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!