Jiiiisus vilken huvudvärk

Fan vad det dunkar. Så sjukt, alltid när jag dricker sådär lagom mycke blir jag alltid bakis! Eller får ont i huvude i allafall. Sen när jag kör all in då är den som bortblåst?

Gårdagen var..wierd! Först drog jag och camilla till bmb på afterworken. Träffade på en hel del där men det var inte speciellt kul. Nej kan nog konstatera att bmb har jag inte åldern inne för än. Och det känns när man är där, bara massa gammlingar. Och äckliga no lifers som tittar med en vilken-fin-rumpa-den-ska-jag-våldta blick. Usch, man blir minst sagt rädd. Men träffade på lite trevliga people iaf :)

Sen bestämde vi oss för att dra vidare till en förfest på Haga. Hemma hos Stefan, även kallad "stekarn" haha! Det var faktiskt askul där. Det var camilla, linda, simon, peter stefan och jag :) Först körde vi Buzz och sen körde vi något spel med sanning&konsekvens frågor. Men vi tog bort dom lite för nazty! Sen vid 11 rulla vi med taxin till stan.

När vi väl var på stan så drog vi till silk. Vip som vanligt hö-hö-hö. Nej men det är soft. Där inne var det helt okej. Kommer inte ihåg så jätte mycke därinne ifrån. Typ, att camilla försvann hela tiden! Var rätt mycke med Tobias också kom ja på nu, men antingen satt vi ner och skratta, stod upp och skratta, leta efter camilla och skratta eller rökte och skratta. Jag vet inte vad det är men vi bara garvar ju. Men det är ju bra att vi har kul iallafall (Y)

Sen drog jag och camilla iaf ut och vidare till donken för en pommes med cheddar-dipp. Det behövdes kan jag ju säga. Sen drog vi vidare mot Markus place sen följde dom med mig en bit men jag sa att jag kunde gå själv (även fast jag är sjukt mörkrädd, starkt gjort) och när jag kom hem slockna jag i min säng.

Nu ska jag ta en cigg och sen hoppa in i duschen. Börjar jobba klockan 2 :( Skitdrygt. Och jobbar väl till 02.00 kanske? Ah, vi fårse hur partysugna alla är :P Och idag kommer Thildas familj dit tror jag det var? maybe.

Om ni får tråkigt kan ni slänga iväg ett sms :)
Men hörrni, hare så bra så hörs vi.
toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!