lyckopiller?

Skulle behöva knapra i mig några lyckopiller, finns sånna? Fuck vilken boring dag det här har vart alltså. Städat och lagat mat, känner mig som en real housewife. Fyfan vad illa. Var i allafall förbi grannen för ett tag sen och snacka lite skit och kollade på tv. Eller aa, en hade talförmågan kvar. Drog hem efter en timme typ, har skit tråkigt nu. Jobbar imorgon, har två möten också, jippie.. not! Men Camilla kommer iaf hem imorgon som tur är, klättrar på väggarna utan henne haha. Nej men vi behöver prata, aa fan vad vi behöver byta ord med varandra.

Imorgon kväll blir det antingen lite party i Sura, eller här hemma eller så går vi ut och käkar och pimplar lite vin. Är man väl värd såhär mitt i veckan? JA! Är inte så taggat än men i helgen är schemat fullt. På fredag har en kompis hyrt silk så ska antagligen dit och fira henne, hon fyller 18 :) Och på lördag har Madde hallowen fest, en tradition. Brukar alltid vara lika kul :) Mycke folk dessutom.

Nej är riktigt förbannad så nu ska jag sluta skriva innan jag börjar spy galla här på bloggen. Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Thilda

det är inte NU på lördag madde har halloweenfesten, det är den 7e november!!! ;)

2009-10-28 @ 17:37:50
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!