make me happy



Kan inte sluta kolla på den här videon. Vill tillbaka till hotellet, tillbaka till efterfesten. Förstår ni vilken känsla att sitta brevid dom när dom sjunger, att dom håller om en när dom sjunger? Tror inte det. Och John är alltid så himla glad, så fort han ler får man ett smile på läpparna. John är han som sitter längst till vänster i soffan med skinnhatt (som jag hade mig på halva efterfesten btw) hihi :) Nejfan, kan dom inte bara komma tillbaka till Västerås nu :) Kom förresten på (eller jag drömde det faktiskt) att dom kanske lämnade in mina smycken på hotellet. Ska ska gå dit någon dag och kolla, det vore ju guld :)

Nu har iallafall jag vart svinduktig och städat hela lägenheten, det tog sin lilla tid men nu är det fräscht :) Efter det åt jag en god frukost som innehöll knäckebröd och kaffe :) haha. Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen, det tar på krafterna att städa! Hoppas på att Tess kommer hem snart också för det är skit tråkigt att vara ensam! Undra om det blir en tripp till Sura idag igen? maybe baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!