orm

Gårdagens outfit:

Ormskinnsleggins - GinaTricot
Skor - DinSko
Kavaj - H&M
Tröja - Camillas


Heeej på er :) Idag mår jag toppen, vet inte varför men är bara glad. Kom nyss hem från jobbet i allafall, det gick helt okej där också bara att jag måste göra allt typ. Åh, blir så trött. Och det vet jag fler som blir :)

Igår då :) Jag och Camilla kollade på Idol sen drog vi ner på stan till halv 11. Då träffade vi på Tobbe och Sebbe så fick dom tillbaka haha. Jag ba: "man ser tillochmed vilka det är bakifrån" ;) bara för dom sa så huhu. Jag och Camilla drog till silk först för att säga hej till Victor :) Så bjöd han oss på en shot hihi, att han alltid ska förstöra våra nykterhetslöften. Sen gick vi vidare till Pluto och träffade på Tobias och Ollton på en gång så gick vi och satt oss. Sen kom även Sebastian och dom andra :) Vet ni vad vi gjorde hela kvällen? Satt ner i en soffa. Kollade på folk och pratade :) Men det var trevligt det också. Fick i allafall i twinsen varsin tequila men nä igår var det torrt, alla var riktigt torra haha. Dansade inte en enda gång. :P Sen drog jag sebastian tobias och camilla därifrån, snacka lite osv och gick och hämta våra cyklar :) Sen när jag och Camilla är på väg hem till mig så stannar en taxi och säger: "Är det inte kallt tjejjer? Vill ni ha skjuts? Ni får åka gratis :)" Jag: "Ska han våldta oss nu eller?" haha.. Men vi tryckte i allafall in cykeln i bakluckan och så skjutsade han oss hem till blåsbo, alltså 200 meter typ haha! Men det var ju snällt :) Sen somna vi som stockar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!