så trött på att "detta fält måste fyllas i"

Är så glad att jag har den här tjejjen. Helt seriöst borde alla ha en vän som henne! Någon man kan säga allt till och förstår än. Som finns där när ingen annan finns där. Som älskar än när man förtjänar det som minst. Sen är det ju bara ett + att vi är precis lika korkade och har exakt samma humor!

Nu har jag precis fixat klart mig. Väntar på att Daniella ska ringa och säga att hon är klar så ska vi ner på stan och möta upp Emilia och kanske Annice(?). Kolla lite, och tror faktiskt ja ska äta något också. Eller så väntar jag med att äta tills ikväll då det är födelsedagsmiddag hemma hos Annice. Hon är sveriges störta matvrak och kakmonster (förstår inte hur hon håller sig fit) så det kommer nog vara goood mat hihi :) Ska bli kul att träffa henne, hon har vart i norge och jobbat och åker snart tillbaka tror jag. Det blir massa tjejmys. Det blir jag, camilla, emilia, daniella, annice, emelie, ida, tess och någon mer tror jag :) Kommer bli en grym kväll. ALLA bästa på ett och samma ställe! Sen blir det nog vidare på krogen.. om jag känner oss rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!