Skjut mig, någon.

Klockan är halv 5 nu och jag kom hem från jobbet för en kvart sen. Är det möjligt? Är det ens lagligt? Japp, det är ju det. Mina fötter skriker kan jag säga. Men fan vad jag och Tess har haft roligt. Det var 30års skiva, typ 4 stycken killar som fyllde år. Och haha roligast var nog i slutet. Då kommer en som hette Andreas (en av dom som fyllde 30) fram och gav mig en lapp. Jag tänkte inte mer på det, trodde jag skulle kasta den åt honom. Så går han. Och Therese börjar asgarva. Jag ba: vad? :P Hon ba: HAHA, han gav sitt nummer, jag svär. Kolla baksidan. Tror ni inte han gjorde det? Hur tänkte han där? Tänkte han alls? För det första är han 30 och jag 19. För det andra är han kompis med min pappa? Jaja, lappen åkte i soptunnan i allafall. Sorry.

Orkar inte lägga upp massa piccs idag som ni kanske förstår men imorgon kanske jag orkar :) Nu ska jag soooova! :) fan vad skönt. + att jag är ledig imorgon. Sweeet!

Kommentarer
Postat av: Thilda

ring mig när du ser detta :) vi måste bestämma när du ska komma och kolla in min nya lya ;) puss <3

2009-10-04 @ 12:56:02
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!