tröttmössa!

Somnade lite efter 3 igår så är skapligt trött nu halv tio på morgonen. Och ni undrar säkert vad jag gör uppe när jag faktiskt är ledig idag. Och det är för att jag ska träffa Robban runt halv 11 så ska vi åka till systemet och köpa lite godis (A) haha. Sen efter det ska vi laga mat åså, han ska lära mig hur man gör korvstroganoff. Det kan behövas, senast igår så frågade jag om det fanns någon instruktion på snabbmackis-paketet. Tess och Camilla kolla på mig som att det nästan var synd om mig haha.

Ska nog färga mitt hår idag också om jag känner att jag har hinner och har lust. Har faktiskt utväxt och slingorna lyser igenom. Nej nu ska jag ta en cigg och sen fixa mig lite.

MEN TAGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAA DÅ!
HOFFMAESTRO IKVÄLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!