why does it rain

Ny duschad och frääsch! Otroligt snygg bild, bjuder på det! Jag har städat hela lägenheten, så jäkla stolt över my self. Vi ligger här i varsin soffa helt döda just nu. Men vi ska väl ta och laga lite mat så småning om och fixa oss lite grann.

Runt sju tiden ska vi hem till Robban (min granne) där han och Dan är, vi ska spela spel och bara ha en chillkväll :) Ser fram emot en nykter lördag, men ska inte lova för mycke.

Tess skulle kommit för typ 5 timmar sen, vart har hon tagit vägen? Hoppas hon kommer snart och hoppas hon blir klaaaad och se en ren lägenhet. Jag har ju ett "rykte" om mig att jag varken kan laga mat, städa eller tvätta så nu har jag bevisat motsatsen! Wiho :)

Ingen annan har hittat in, där du hittade in.
Hjärtat gör mig blind, du vet jag vill bli din.

Kommentarer
Postat av: Sandra

du är så söt osminkad :)

2009-10-18 @ 10:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!