your lips like sugar

hallåja! :) Fan vilken seg dag det har varit. Men vad brukar söndagar vara om inte sega? Camilla kom iaf förbi mig så kollade vi på Mammas pojkar och efter det traskade vi i spöregnet till solstudion och drog en solning. Vi brukar ligga rastlösa och spralliga men idag somnade man till. Sen skiljdes vi åt och jag gick hem. Har bara kollat på tv och ätit sen dess haha! Det behövdes, köttbullar och pulvermos (Y). Annars har man väl i stort sätt bara fått i sig crap i helgen. Knaprat alvedon, druckit kaffe, coola light, och försökt slänga i sig något att äta som nästan är omöjligt när man jobbar. Jaja, thats life. Eller?

Saknar mamma och mormor så det gör ont :( Ska kolla om jag är ledig tisdag och onsdag så jag kan åka till Sala imorgonkväll. Orkar inte vara utan dom mer. Mormor hade tom. börjat tjura för hon saknade mig så mycke :(! Nej nu vill jag dit!

En glad fanny och Stefan (stekarn) hah :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!