cp ryck

Är det bara jag som inte kan lägga upp bilder på bloggen idag? Tråkigt med bara text, hade ju rätt så många vimmelbilder från helgen jag tänkte dela med mig av. Men fuck that då. Ni som är vän med mig på fejjan får väl tjuvkolla där.

Idag har jag sovit och sovit och duschat. Kollat på tv också. Ätit glass.. Mja ni hör ju att jag kanske inte har så mycke att dela med mig av idag. Imorgon ska jag jobba och sätter förhoppningsvis på mig något annat än pyamas och då kanske jag slänger upp en dagens outfit :)

Kollade på svenska hollywood fruar och en av dom (vet bara vem anna anka är) sa att "jag sa att krukan kostade 65dollar fast den egentligen kostade 400dollar, så fick jag lite pengar och tog resten av matkontot" och precis så brukar jag göra haha. Säga att saker kostar en rimmlig summa, flirta lite med hundögonen, få lite money och lägga till resten. Det funkar oftast rätt bra :D haha!

Somsagt, jobba imorgon. Efter det ska jag troligtvis träffa camilla och gå lite på stan. Ska köpa lite make up och underkläder. Det hann jag inte med sist. Sen kolla efter ett par uggs och någon snygg halsduk. Men sen måste jag hålla lite i pengarna.

Funderar än en gång på det här med rökningen.
Vill sluta för min skull och för andras skull. Ska jag ge det en försök? hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!