det går bra nu

pengar rullar in som det ska, det går bra nu! Nej det var inte riktigt det jag menade. Tänkte på snacket med karolina och pappa, det gick bra. Slutade varken med tårar eller skrik. Men det var nog mest för att jag in med en inställning som, "jag ska säga så lite som möjligt för öppnar jag käften kommer jag bli arg och börja skrika". Så det gick ju super bra ju :) Dom tror typ jag är ett litet barn haha, karolina ba: "ja men så sitter man på arbetsförmedlingen och kanppar på en dator, det är precis som att blogga fanny". Haha. Nej det var mycke skratt också. Men lite allvar äre ju. Får lönen imorgon och ska ge tusen kronor till dom. Det värsta är att jag vet att dom inte behöver det, absolut inte, men tar det för att ja ska lära mig att jag inte kan shoppa och supa upp allt och att ja ska klara mig sen när jag har hyra och räkningar. Yäyeah.. det låter jätte bra, men det gör ont i hjärtat haha. Nej nu ska jag faktiskt försöka sova. Kanske blir till att köpa en ny mobil imorgon också :) Ska snacka lite med mamma om det ;) Så fet lön fick jag faktiskt inte.. eller jo (A). Höh puss på den här helgen som kommer bli grym!

Kommentarer
Postat av: Thilda

haha jaa arbetsförmedlingen och bloggande är ungefär samma sak ;D hahaha!!!!

2009-09-25 @ 13:06:27
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!