Dina blickar gör mig knäsvag.

hejsan :) Gårdagen var as rolig faktiskt. Jag camilla och thilda började hemma hos mig framför idol och drack vin osv. Tror vi var nere på stan till klockan halv 11, så fastnade vi utanför tabasco och musses ett tag innan vi kom vidare till Konrad som var första stoppet. Minns fan inte vad vi gjorde där alltså, men minns att det var tråkigare än vanligt. Så vi gick vidare till Silk där det faktiskt var kul, verkligen över mina förväntingar. Tycker aldrig det är kul där men igår så var det AS ROLIGT. Träffade på hägge, joel och jonas som var askul, det är ju grabbarna grus ju :) Aa, det var jätte många man kände men minns det bara inte nu. Antingen är jag full fortfarande eller så känner jag mig svimmfärdig för att jag inte åt något igår, så nu måste jag trycka i mig lite att äta :) Haha det var nästan roligast utanför silk när Sebastian och Tobias syssling eller kusin eller vad det var kom och ställde sig med oss och prata, hon var verkligen asrolig. Garvade konstant i drygt en halvtimme tror jag haha! Fick träningsvärk i käkarna! Sen kom wesslan på att han inte skulle kunna komma hem på något sett eftersom alla bussar hade gått och det hade hans kompisar också haha, så han följde med mig hem och sov här. Snäll som man är (A) haha. Han drog typ halv 11 och då somnade jag om igen :)

Här är en bild från igår :) Jag och Thilda! Det kommer fler bilder men jag måste äta haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!