du kommer inte undan ;)

Fasiken vad länge sen jag hade hatt på mig, dax att damma av den snart kanske? Och fasiken vad mitt hår såg rött ut på bilden, snyggt men det är det faktiskt inte i verkligheten haha :) Vill inte ha't heller :) Men frissan blire nästa vecka i allafall, funderar på att göra lite mörka och lite ljusa slingor sen måste jag klippa håret också. Långt hår är snyggt, långt slitet hår är INTE snyggt. Och bara så ni vet, CAMILLA ska med på trav idag. Tänkte ifall hon skulle glömma skriva det i sin blogg ;) .. det hade hon visst :O! Nej men om sanningen ska fram så äre nog det tråkigaste vi har gjort.. vi inviger det med att käka lite häst på donken innan :)

Om ni har spotify, kan inte ni droppa en kommentar och ge mig eran lista då? Älskar verkligen att lyssna på musik som andra lyssnar på :) allätare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fanny, gå och lägg dig :@

2009-09-23 @ 23:03:53
URL: http://camillahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!