en gång twini alltid twini! :)

Haha danilla får spader på mig. Vårat samtal:

D - vart ska ni ikväll då?
F - Jag vet inte, säkert vip på silk och pluto vet jag inte, har inte orkat ta tag i saken
D - Konrad då?
F - Mhm där är vi ju alltid vip men listan var tydligen full, hur den nu kan vara det? :S
D - Hahah fanny duvet att man KAN gå i den andra kön också.. ;)
F - Vilken kö? :O finns det inte bara ett alternativ ;) haha skojja ba!
D - Så typiskt dig, men det är ju bra när vi festar tillsammans ;)
F - JA så sluta klaga vafan ;D

Jag och Camilla kolla massa bilder igår och hitta huuur cp gamla som helst. Det är många som tror att vi har börjat setts nu på senaste tiden, men nej! ;P Här är några av bilderna från när vi var "små"

ALLA trodde vi var tvillingar/syskon/kusiner på den tiden!


Man får se ut som hej kom och hjälp mig för 3 år sen!


HAHA, minns kvällen som om det vore igår!

Vi asgarva för att våran kompis låste in sig på toaletten



fjortisfylla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!