:)

Ligger och kollar på Oth nu, missat avsnitten som gått på tv. Klockan åtta äre Idol och efter det är det Andra Avenyn med min älskling Jonas :) (kim). Jag vill ha glass, hoppas det finns hemma, blev akut sugen. Inte ofta jag är sugen på glass inte, haha.

En viss person sa till mig i helgen:
"Det är oftast den som håller för hårt om någon person som får sitt hjärta krossat"

Och när jag tänker efter, hade han väldigt rätt i vad han sa :)

Det blev ingen hockeyKalle idag, haha..orkar inte gå in på varför faktiskt. Men jag och Camilla har skrattat och kommit fram till många många saker. Nej, en cigg kvar nu alltså, inte bra. Orkar inte ens gå till shell, men lär väl göra det ändå. Fast senare :) Det är så jävla kallt ute bara.

Jag vet vad du håller på med, vill bara inte inse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!