förvirrad, you spin my head right round

Fan vilken hemska dag det här har varit egentligen. Jag mår verkligen skit. Skulle kunna börja tjura NU. Men jag ger fan it. Och kan inte heller sätta fingret på vad felet är faktiskt? Skumt. Känslan i kroppen är typ "jag är så jävla trött på livet" och innerst inne fattar jag inte ens varför jag känner så? Jag har världens bästa vänner som jag inte skulle klara mig utan. Ett stort hjärta till Camilla för att hon är den hon är och för att alltid finns där. Men ni andra, jag älskar er lika mycke, missförstå inte. Jag hoppas att känslan jag har i kroppen just nu bara är ren och skär "bakfylle-ångest" blandat med illamående. För visst fan kan man bli trött på livet av den känslan? haha.

Camilla kom iaf till mig vid 5 snåret så snacka vi om gårdagen och fyfan vad vi skrattade. Fan vad kul vi hade igår, helt otippat. Över mina förväntningar helt klart. Fan alltså, vi gjorde skumma saker igår. Alla taxiresor som va helt crazy. Våra prommenader till och från olika krogar. Minns att vi sjöng en disneylåt när vi traskade över torget, sött gjort men varför? Våra kisspauser mellan bilar mitt i stan? Som tur var inte fick någon sorts publik, vi gjorde det deskret och det var väl för väl det? Vårat försök att komma in vip även fast vi inte var det som gick som smort? Att det helt seriöst känns som att hela kvällen är en minneslucka ävan fast jag tror att jag kommer ihåg det mesta är också rätt skumt? Har jag dansat naken i fontänen? Har jag kysst en främling? NEJ som tur är har inte det skett, men det känns som att del lika väl kunnat hända, haha. Ne fan vad sjuka tankar. Kvällen igår får fan tio poäng av tio. Nu blev jag genast på bättre humör igen? Fan e jag skitzo kanske? höhö. Typ, "Förr var jag schizofren, men nu mår vi bättre!" haha.

Nej nu till den stora frågan. Ska jag skita i att jag behöver sömn och kolla VMA galan 03.00 inatt eller ska jag sova och tänka på att jag faktiskt ska jobba imorgon. Sova känns rätt överskattat då jag sovit bort hela dagen idag. Men fan vad jag kommer hata mig själv imorgonbitti när väckarklockan ringer.

Allt är ett stort frågeteckan som får mig att tänka för mycke. Det snurrar i skallen. "you spin my head right round" allvarligt talat. Du kan ge mig svar på alla mina frågor. Men jag vågar inte fråga. Så snälla gör mig en tjänst och tell me? Orkar inte undra.

en stor PUSS från en rätt så glad tjej egentligen faktiskt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!