jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans. Jag vet vad som måste göras ändå sitter jag kvar här i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i. Jag vet att döljer en sanning, att väntan inte leder någonstans, vi har dansat vår sista dans.

• Pälsväst
• Skinnjacka - H&M
• Jeans med skinndetaljer GinaTricot
• Oversize tröja - Myrornas

Jobbet idag var fan asroligt haha. Pansionärer alltså. Så tjuriga vissa av dom men andra är störtsköna värkligen. Lite diskutioner:

tant - Borden är ju jätte små, riktigt sketna! :O man får ju inte ens plats med rönnbärskvistar!
jag - sketna? borden? jaha a okej.. tyvärr har vi inga större bord :P
tant - Men dom där är ju MYCKE större! (pekar)
jag - nja.. jag tror faktist dom är lika stora..
tant - neheddu, jag har tumstock i väskan, nu mäter vi :)
jag - tummstock i väskan?
tant - jag har allt i min väska, man vet aldrig när man behöver en tumstock!
jag - nej, det är sant :P
tant - 70cm var det
jag - okej :P haha
tant - nu mäter vi det andra
jag - gör så :)
tanten kommer tillbaka
tant - Okej, dom var lika stora..
jag - mjo :) hehe

Sen var det fel på servetterna, på vaserna, så var det för lite ljus, en flaska med vatten hade lite mindre vatten en den andra, osv osv :) Men det var bara att le och försöka göra det på deras vis. Och fan vad glada dom var sen! haha. Men stackars johan, han blir nog kvar där till sju ikväll. Dom hade fetaste sånghäftet med sig och dom hann sjunga "jag må hon leva" 3 gånger innan maten kom in (Y). Skare va så skare.. haha! söta

Nu är jag ledig tills på söndag. Glaad tjej :) Det firar vi genom att gå milen? men camilla i rocklunda spåret. Låter nice? Ja, måste ta tag i kondisen faktiskt. Eller sköta om kroppen i allafall. Och vi kan ju faktiskt prata av oss lika mycke när vi går som när vi sitter på gränden med en latte i handen! haha lite roligt idag på msn när jag och camilla snacka:



Jääjä vi hörs senare, toodles!


Kommentarer
Postat av: sandra

hehe bra :)

det är inte jag som ritat kate moss, TYVÄRR :( hha måste nog skriva att det inte är jag.. hehe

2009-09-17 @ 16:31:35
URL: http://sandraevelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!