never again..

Orden som kom ur min mun idag har jag aldrig hört mig själv säga. Jag tror aldrig jag har känt mig så arg och aldrig känt att, nu ger jag verkligen upp. Tror aldrig jag sagt sådana elaka saker till någon och absolut inte till dig. Ordet hata är ett starkt ord och för en stund menade jag det verkligen. Nu är jag helt borta och vet faktiskt inte vad jag ska tänka om kvällen. Önskar att jag kunde säga förlåt, men det går inte. För jag vet inte om jag skulle mena det. Jag önskar att du inte låg vaken och tänkte hela natten på vad jag sa, men det kommer du nog göra. Precis som jag kommer. Jag gråter inte för att jag tycker synd om mig själv, jag gråter över att det aldrig kommer bli som det var förut. Du kommer aldrig bli samma person och jag kommer aldrig gilla personen du blivit. Jag försöker möta dig på halva vägen, men viker inte jag av så gör du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!