Nykter på en fredag?

Så konstigt allt har blivit hörrni. Förut då bestämde man typ "aa nästa helg festar vi" eller typ "Om två veckor har "danne" fest, vi måste fixa dricka tills dess". Nu är det mer såhär, "alltså vi måste försöka ha en vit helg någongång detta år" eller "på fredag tänkar jag försöka vara nykter, men vi vet hur det kommer sluta" eller "fan vad duktig jag vart, jag har inte druckit på HELA helgen, eller jo i fredags".

Alltså? Vad händer med världen haha, eller med oss ungdommar. Vi kan inte ha kul längre, inte utan alkohol. Vad är en helg utan supande lixom? Och vad är det man längtar efter måndag, tis, ons, tors? Jo fredag så man kan festa! haha.

Det jag menar är att vi borde kanske inte se det som en sån stor grejj med en "vit helg" när man är 19 år. Det är fan sjukligt att dricka varje helg. Är det inte?


Jaja, idag ska jag i allafall vara nykter :O skojja haha. Nej men det blir en lugn fredag idag. Äta Thaimat och hjälpa min gudmor med festen jag ska jobba på imorgon (Y).

Nu ska jag äta frulle och ta en cigg. Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!