shoot

Satt och fippla med en bild igår kväll när jag inte kunde sova. Skulle först bli en header, vad tycker ni? Ska jag ha den som en header eller den jag har nu?

Jobbet gick bra, men det var sjukt varmt att jobba idag. Uch och fy. Kom hem någon gång efter fyra idag. Ska snart hoppa i duschen så jag har det överstökat sen ska jag nog träffa Camilla lite senare ikväll. Om vi orkar, båda är sjukt trötta just nu. + att det känns som att jag har mensvärk. Inte bra :( Men vet inte.

Vi hörs senare, och då med en dagens outfit kanske :)

"Pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en Jaguar än i en buss."


Kommentarer
Postat av: Thilda

om det ska bli header måste du ändra så det står "live your own life, you're gonna die you're own dead" så det blir rätt engelska :) cool bild med pistolen iaf!!

2009-09-01 @ 16:59:45
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!