Sista uppdatering

Nu gör jag en sista uppdatering för idag. Eller i allafall före utgången, om jag har orken skriver jag säkert ett par rader när jag kommer hem från krogen.

Camilla är snart här. Vi ska fixa oss och sen hem till Daniella och hämta vårat vin, kanske till och med dricka det där? Sen vet jag inte vart vi ska ikväll. Är SJÄLVKLART vip as usually? vad annars lixom. Eller i allafall på två ställen :) Hur som helst ska jag i allafall förbi Silk för att lämna två böcker till Victor Lundskog. Han ska låna mina bartender och ansvarsfull alkoholhanterings böcker :) (Y)

Nu ska jag måla mina naglar i dödens färg och röka en cigg på ballen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!