sjuk

Jag är sjuk. Har inte haft orken till någonting idag. Orkar egentligen inte skriva heller. Men skitsamma. Jag ska försöka få i mig något att äta nu och kanske ta min första cigg för idag? Röker aldrig när jag har så ont i halsen som jag har nu men börjar få myror i brallorna just nu.

Jobbar inte imorgon heller. Fårse när jag kommer tillbaka. Behöver egentligen pengarna vafan. Eller behöver och behöver, jag vill ha dom. Jag vill kunna shoppa näst nästa månad också. För nu när jag får min lön blire nödvändiga saker som vinterjacka, vinterskor och aa.. kanske några cravings också haha :)

Tur i oturen att jag blev sjuk nu. Tur är det för att jag är heldre sjuk nu än till helgen. På fredag blire kanske party, fårse. Och på lördag har Karolina fest på pappas restaurang och det kommer bli fett. Sen så har jag och Camilla två till fester att gå på. Så det kommer bli drag. Vi hörs när jag orkar skriva igen.


Kommentarer
Postat av: Thilda

låter skoj skoj med fester i helgen hörru :)

2009-09-09 @ 10:30:22
URL: http://discord.blogg.se/
Postat av: amanda

Snygg blogg!

2009-09-10 @ 11:37:47
URL: http://amandaingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!