skriva-av-sig-alla-aggressioner-inlägg!

Just precis, det är vad jag ska göra :) Så jag inte tar ut det på någon annan.

Idag på jobbet var det K-A-O-S! Tro mig, om man fick strypa personer hade jag gjort det för länge sen :) Idag kom det, tior efter tior efter tior (alltså sällskap på tio personer) till restaurangen. Det var runt 100 stycken runt lunchtid som skulle ha sin mat ungefär samtidigt. Fråga inte ens om jag fick springa! Fick springa som en blå-neger i drygt en och en halv timme. Folk tappar bort sina nummerlapper men det blir ändå (alltid) aoutomatiskt servetrisernas fel? Don't get it. Har man ingen nummerlapp kan man inte sitta och klaga på att man inte får maten i tid. Dom har egentligen inte ens bevis på att dom pejjat på maten. Men det är egentligen skitsamma.

Sen är jag nog så skadad som man kan bli för tillfället. Jag har fylleskador och med det menar jag att jag har så jävla ont i min tumme att jag knappt kan servera med höger handen, kan som högst ta två tallrikar i den handen och det är illa. Sen har jag fetaste blåmärket på min armbåge så om någon kommer åt den skriker jag bokstavligt talat. Sen har jag jobbskada och det är antagligen hälsporre. Skööönt? NEJ. Haltar på högerfoten typ, springer jag fram går det helt okej men lugnar jag ner mig och går så haltar jag. ajajaj :( Sen som grädden på moset så har jag fått mens och har fetaste mensvärken. Man kan ju undra om jag lever? Jaja, det är bara ta nya tag, för imorgon jobbar jag igen. huuh :'(

+ att jag skrev i dagsrapporten eftersom den ska lämnas in den sista. Och jag har inte jobbat lika mycke som förra månaden så det blir lite mindre lön :( Jobbat drygt 80 timmar. Det är inte dåligt, men mer kan jag! Ny månad imorgon det är bara att jobba arslet av sig. Jag ska ha fet lön om två månader :)

Ikväll funderar jag och Camilla på att gå ut och chilldricka litegranna :) Ba ta en drink och kolla läget. Antagligen på Pluttan i såfall, men vi får se om vi orkar. Vi har fan festat sönder, det inser vi. Men det är en annan femma att inse att man ska stanna hemma då ;) Eh, köö ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!