Some bilder


Thilda Jag och Camilla på Konrad. Innan första drinken låter det såhär "fan inga jävla vimmelbilder idag, pallar fan inte haha", efter 4 glas: "fan vi drar en vimmelbild" och dagen efter låter det såhär: "fuck, va vi med på vimmel igår? vi va det va? Ahfan, ett par stycken om jag minns rätt, orkaaa oss" haha!


Tobbe och jag. Så jäävla härlig vinnst.


Här gav jag honom en chans..jag hade min hand typ vid bordet innan så han fick lite försprång, men är påväg uppåt ser ni.


Philip försökte han också men ni ser ju att han håller på att sprängas. Nej phille the rockstar, håll dig till sången ;)

Riktigt  nyktert tillstånd det här måste jag bara meddela.. humf. Såhär såg jag iaf ut i fredags :)

Kavaj - H&M
LeopardBody - Dior
Päls - Fått av mormor
Skor - DinSko
FransVäska - Lindex

C-ya later aligator

















Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

s: dom är från Monki :)

2009-09-21 @ 00:33:22
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

s: råkade visst missa vilket inlägg du kommenterade, hah. Tightsen är från gina ;P

2009-09-21 @ 00:37:56
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!