todays and blablabla

Såhär såg jag ut idag :) Lite mysigt sådär men ändå snyggt :) Enligt mig själv i allafall haha. Grejjt.

Mysig kofta - Lindex
Fodral - GinaT
Jeansleggins - Vila
Skor - DinSko
Väska - Lindex

Ni kan ju gissa själva vad jag gjort ikväll och vilken sällskap jag hade? Just precis, latte @ gränden med Camilla ofc. Nya chill stället. Satt och berätta om massa roliga videos och busringningar hälften av tiden, skrattade så jag träningsvärk i magen haha.

Imorgon är planerna oklara. Jag vet inte om jag jobbar eller inte och jag hoppas på gud jag är ledig. Jag pallar inte, vill bara ha en FET sovmorgon, helst inte vakna alls. Fan vad skönt det skulle vara. Men det blir väl antaligen inte så. Men ska inte klaga, pengar är alltid pengar. Men jag har så ont i öronen och halsen, känner mig skit hängig. Skulle behöva lite vila. Buhu.

"En väns rätta plats är vid ens sida när man har fel. Vem som helst kan stå vid ens sida när man har rätt."


Kommentarer
Postat av: lina

åh vilken mysig kofta. Är den ny från lindex? :)

2009-09-02 @ 14:11:31
URL: http://lillahon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!