You lied straight to my face looking in my eyes, and I believed you cause I love you more than life

Sömnlösa nätter börjar bli en vana. Men men, har prcis kommit ur duschen nu och ska alldeles strax föna håret. Fixa mig lite fort och sen vidare till Shell och köpa cigg, orkade inte igår. Sen ska jag vidare till jobbet, vet inte hur jag ska ta mig igenom den här dagen men det löser sig.

Vet inte vad jag sak göra efter jobbet, men antar att det blir ett rejält snack. Skulle färga håret på Camilla också men aa, vi fårse hur det blir. Vill till Sala hem till Mamma också så vi fårse. Orkar bara inte vara här..

Guess what worst? I really don't care anymore..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!