Äntligen helg

Vaknade en minut innan klockan ringde imorse, timing. Egentligen skulle jag kunnat snosa 40 minuter eftersom jag alltid ställer klockan så mycke för tidigt, om inte mer. Men hoppade in i duschen istället så nu ska jag alldeles strax föna håret och fixa mig lite :)

Jobbet idag kommer nog inte vara så roligt, men det är fredag så det gör ingenting. Vi kommer vara så lite personal att vi bara kommer kunna vara ute i butiken och rydda (städa) och stå i kassan. Efter jobbet ska jag antagligen träffa Ilona och hitt på nå. Ida och Johan åker till sverige ikväll. Lite avis, men det ska faktiskt bli skönt att få rummet för sig själv ett tag.

Haha igår så missförstod jag Elise lite granna. Vi stod och pratade om 17maj och hela den fadderullan.

Elise - Den dagen äter man också så mycke is som möjligt!
Fanny - Haha, va varför det?
Elise - Nej man gör bara det! :D
Fanny - Okej vad konstigt :P
Elise - Men det är lixom enda dagen man verkligen får frossa is!
Fanny - Hm... okej haha!
Elektriker - GLASS! Hon menar glass!

och fyfan vad vi börja garva när hon insåg vad hon stod och sa och vad jag trodde det var lixom! Synd att hon inte jobbar idag. Vi kommer verkligen överense och har kul tillsammans på jobbet. Hon lika gammal som mig men pluggar, så jobbar bara extra där dom sista timmarna på dagen :)


Kommentarer
Postat av: thilda

hahahahahaha! is....

2010-04-23 @ 11:12:35
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!