dagens roligaste!

Idag kom det in en engelsk familj på fretex. Mamma, pappa, son 6år och dotter 9år.

Pojken kommer fram med en rödrutig kjol till sin pappa
Pojke - Dad, I want this!
Pappa - No, it's for girls..
Pojke - But.. I really want it.
Pappa - No, take this.
Pojke - I REALLY LOVE IT! IT'S MARVELOSE!

Så jäkla söt kille men pappan försökte bokstavligt talat sjunka genom golvet. Men vad är det att skämmas för, hur söt som helst. Kan han inte få ha kjol då om han vill det ;)

Hann tyvärr inte köpa kläderna idag för var så svimmfärdig när jag fick besked om att jag fick gå hem tidigare. Men kanske på måndag då om jag känner att jag har råd med allt. Dock är kavajen jag skulle köpa borta och det var den som var viktigast så är lite pisst off just nu och ingenting duger.

Har bara sovit hela dagen, är helt utslagen och har ingen energi i kroppen. Gick precis ner och träffade Johan ett tag och tog en cigg. Nu tänkte jag fixa lite med bloggen och sen slå på en rulle :) Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!