förlåt? var det, det bästa jag kunde säga..

Alltså jag och ida.... rixmongon. Vi tar med oss kaffet ut på innergården för att ta en cigg och får helt plötsligt årets skrattatack. Killen bredvid frågar vad vi rökt lixom haha. Men iaf när vi precis har lugnat ner oss kommer det en kille som bor här i något kollektiv. Helt stilren, slimmade byxor, väst, slickat hår. och jag och ida börjar ASGARVA! Alltså det tar inte stopp.. eller jag skratt-skriker rakt ut och ida trycker ner facet i kaffeglaset och typ börjar gurgla, tills hon sprutar ut kaffe på marken. Och det enda jag får ur mig till killen är ett förlåt i all hast när han är som närmast oss. Stackars människa, så förnedrad han måste känna sig. Jag sa till ida att jag fick skuldkänslor några minuter efteråt och då slänger hon ur sig: Ja men jag skrattade iaf inte rakt ut. Jag: Nej så du tycker det är bättre att trycka ner hela facet i muggen och asgarva? Nej förlåt till honom i allafall. Men du såg SÅ rolig ut.

Idag har jag bara chillaxat. Först satt jag med ilona och drack kaffe och snacka. Vid 2 tog jag tricken till Idas jobb så gick vi en prommis på drygt tre timmar hem till oss. Skönt att röra på sig lite. Imorgon blir det jobb och step up! Vi hörs kanske sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!