Gårkvällen var bra, ikväll blir bättre!

Kvällen började hemma hos Camilla, vi fixade oss och drack lite cider. Sen drog vi till Thilda och fixa håret och winge och jakob kom. Sen drog vi vidare till Marie som hade förfest, jätte kul att träffa Lisa bland annat :) Sen drog vi till Silk. Kändes skönt att vara hemma i stan där allt går som på räls när man ska in på något ställe. I Oslo är det ju lite annat lixom. Kul att träffa lite människor man inte sett på länge. Vid 12 slaget blev det skumpa och födelsedagsfirande av Thilda :) Efter krogen drog vi på efterfest hos Alex där det var MYCKE trevligt folk. Sen drog jag och några hem till thilda och slaggade.

Imorse fick jag tjejjerna att ta vara på dagen. Dom tjatade om att dom var bakis, whats up med det lixom. Solen skiner vi SKA ut! Så vi drog till gränden först för att få något i magen. Sen tog vi med oss en latte och satt oss ute i solen :) Kolla lite kläder men hittade inget intressant. Nu är jag och camills hos henne, vi ska kolla hipp hipp hora och sova lite granna :) Ikväll blir det all in! Min bästa thilda sandström bastar 20 och ska få en kväll hon lär minnas :) Timbuktu på silk, ses där!

Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : nja man vet aldrig men nått äre ju :P

2010-04-03 @ 15:57:07
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!