i'm only gonna break your heart

Fyfan, höll på att somna på jobbet kan jag säga. Sista timmarna var inte att leka med. Just nu håller jag på att samla kraft för att gå ner till tvättstugan, har jag tur i oturen så är det upptaget. Men eftersom jag skippade gymmet idag pågrund av tvättning och brist på sömn så känns det som att jag lär göra något vettigt i allafall.

Idag åkte Camilla på studentkryssning, är så avundsjuk! Det var en av dom absolut bästa sakerna med hela studenten. Är glad att hon inte missar det :) Hon får inte göra något jag inte skulle göra.. men då lär hon ju få göra det mesta! Saknar henne redan, min pärla! Det finns bara en som henne och det är hon. ♥

Vet ni, jag skippar GI metoden från och med idag. Det hjälpte nog till en början.. men nej nu kör vi på gymmet istället. Så ikväll ska jag nog äta nudlar och tonfisk :) hihi.


såååå 2007, twiniii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!